Khamis, 6 Oktober 2011

Aku dan Mandarin

Wo bu zhidao...


Wo wang le...


Mei guanxi...


xie-xie ni....


Hye semua..


mesti korang tak paham sepatah pun apa yang aku taip kat atas ni kan..


tak paham pun x apa.. nanti2 belajar yer.


masa mula2 aku nak ambil subjek bahasa ketiga time part 3 dulu


aku berkira-kira nak ambil subjek jepun


Yela aku memang minat penjajah ni sampai bahasa diorang pun aku nak belajar


tapi memandangkan aku da terlewat dan kelas da penuh terpaksalah aku mencari alternatif lain


maka masuklah aku ke kelas bahasa mandarin dengan x tau apa2 pun mengenai bahasa ini melainkan wo ai ni ngan xie xie je.


dapat pulak lecturer sempoi memang best belajar


maka bermulalah drama mandarin dalam hidup aku.


x sangka rupa-rupanya mandarin ni x susah mana


cumanya kena rajin praktis je..


alhamdulillah dapat result yg ok..


time mandarin ni la aku mula berlakon secara x rasminya dalam sebuah drama.


bersama2 dengan kawan2 bob, isa dan acai


kitorang gi ke bukit cerakah merakam video sambil mandi air


memang best..!


kalau nak tau apa yg bestnya belajar mandarin..


silalah belajar.. pilihan di tgn anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.