Ahad, 5 Ogos 2012

Just Nak Bagitau je.....

Blog ni terbahagi kepada beberapa kategori:


1. Cerita Bersiri.
- minat aku adalah menulis sejak aku sekolah rendah lagi. Dulu time  sekolah aku selalu dapat A dalam karangan bahasa Melayu. Cumanya, aku suka ponteng sekolah jadi bakat aku ni tak digilap sepenuhnya. Ada terlintas di hati nak tulis novel tapi tak tau nak tulis novel pasal apa. Setakat ni belum ada satu Novel pun yang aku berjaya siapkan. 


2. Cerita Pendek
-terbahagi kepada 2 jugak iaitu cerita pendek yang berkaitan dengan aku. Selalunya bermula dengan tajuk "Aku dan......." dan cerita pendek yang tak berkaitan dengan aku. Gaya penulisan aku lebih konkrit dan keras sebab aku dah lama tak bermain dengan ayat-ayat puitis. Sementelah, aku juga lemah dalam tatabahasa Melayu. Mungkin sebab aku suka ponteng sekolah kot. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.