Khamis, 16 Ogos 2012

Kunjungan yang tidak disangka

Aku tak dapat nak describe apa yang aku rasa sekarang ni. Aku menekup mulut tidak percaya. Seorang penulis blog yang sgt aku kagumi berkunjung ke blog aku yang tak seberapa ni. Beliau adalah saudara Imran Haaz penulis blog Satuhala. Malu la plak rasanya apabila post2 aku yang menggedik dibaca oleh beliau. Akan tetapi seketika itu juga terlintas satu kesedaran di hati aku. Apa yang aku merepek selama ni dalam blog ImaginasiKu. Aku sedar apa yang aku post ni tak mendatangkan faedah yang besar langsung kepada umat Islam terutamanya orang Melayu.

Aku telah membulatkan tekad. Selepas ini, aku tidak akan lagi menulis perkara-perkara yang tidak berfaedah. Kerana itu bukanlah minat aku yang sebenarnya. Aku berminat untuk menulis mengenai perkara-perkara yang boleh memberikan faedah dan manfaat kepada orang lain. Harap-harapnya apa yang aku telah tekadkan ni akan berjaya aku gapai. Oleh itu, aku telah menetapkan untuk menulis satu cerita yang berunsur Islamik. Jalan cerita telah ada cuma belum habis menggilap lagi. Aku akan cuba hasilkannya. Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.