Selasa, 6 September 2011

Aku dan Meow

Hye,


Baru2 ni kita digemparkan dengan tragedi penganiayaan lebih 300 kucing di Petknode Damansara.


Memang celaka pihak yang menguruskan tempat tu.


Kalau x nak jaga x yah la niaga.


Teringat aku pada masa dulu.


Ketika aku masih melayan kucing dengan tidak baik.


Mungkin sebab aku kurang matang masa tu.


Aku selalu buat stunt pada kucing.


Kalau aku citer kang ko x lalu nak baca.


Tapi semua tu da lepas.


Aku adalah Cat Lover sekarang.


Siap beli Friskies lagi tuk makanan kucing.


Padahal sebelum ni aku bagi makan sisa2 makanan aku je.


Beruntunglah kau Cici (kucing aku).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.