Selasa, 6 September 2011

KFC, FRISKIES and HAIRCUT

Hye,

Bukan selalu dapat makan KFC.

Kadang2 sebulan sekali je makan.

Tapi hari ini, semalam dan hari sebelum semalam.

Aku berpeluang menjamu selera dengan hidangan ayam rangup yang disukai ramai.

Beruntung rasa badan. 


Yelah, org lain yang belanja.

Ok. Saya ada seekor kucing.

Nama dia Cici.

Cici dulu x memilih.

tapi sekarang ni kalau x bagi friskies hey x nak dia makan

jadi aku pun belilah sepeket Friskies kat Billion.

Haa. makan jgn x makan ye Cici.

Ok. masuk lak perkara ke tiga.

Aku ni kalau pasal rambut memang fail.

asal bagi panjang je mesti nampak buruk.

buatla fesyen camnepun kadang2 jadi mostly nye idak.

jadi, aku potong botak terus.

K, habis citer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.