Isnin, 5 September 2011

Kenapa Shahila Amzah stay single.

Berdasarkan info dari twitter milik beliau.


Kenapa Single..?


1. Sebab tiada manusia yang nak dekat ngan saya. sebab tu saya  
    kapel ngan Twitter. Sayang Twitter so much.


2. Sebab lelaki takut nak dekat dengan saya. fact.


3. Sebab lebih Baik single Dari Ada pasangan yang tak tahu erti    
     tanggungjawab Dan pengorbanan.


4. sebab kena betul2 cuba mengenali,kalau nak putus,putus  
    sekarang.daripada bercerai.kalau Ada anak,kesian anak.


5. sebab bercinta punya lama,last2 kahwin dengan orang lain.


6. Sebab orang yang saya kisah,selalu orang yang tak kisah dengan 
    saya.


7. sebab saya nak fokus kerjaya.nanti tak boleh photoshoot ngan artis  
    lelaki hot yang lain.BF jealous tahap horror okay.


Ada lagi sebab lain tapi da lebih ke arah humor so aku decide x payah 
ambek. 


So, apa lagi guys2 semua, peluang u all masih cerah. hahaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.