Rabu, 7 September 2011

Aku dan TV



Hye,


Kajian saintis mengatakan TV boleh membunuh kreativiti.


malaysiaads.com


Kalau betul pun aku tak peduli


Sebab dari dulu lagi TV memang dah jadi favorite aku.


Dulu aku hantu TV.


makngahcorner.files.com


Aku pernah buat gila.


Dari kul 8 pagi aku tengok TV sampai kul 7 malam. 


Sudahnya kepala aku pening teramat sangat.


Ingat tak dulu2 ada cerita Dragon Ball, Sailor Moon dan sebagainya.


dragonball.wikia.com

sailormoonastro.net


Sapa yang tak tengok Dragon Ball kat sini memang korang budak baik tahap pijak semut tak mati.


Sebab apa Dragon Ball ni citer ganas tahap belasah orang tarak ingat punya.


Siap boleh terbang dan keluar kamehameha dari tangan.


Setakat nak buat bumi berlubang sana sini cukuplah senang.


Betul tak tengok ni..?


Tipulah!


Sebenarnya kita pun leh terbang gak.


Nak tahu tak macam mana..?


Kumpul duit banyak2 pastu beli tiket kapal terbang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anonymous tidak diberikan izin untuk memberi komen. Aku tak nak menggalakkan budaya trolling dan tidak gentleman dalam mengutarakan komen.